31 Mayıs 2017 Çarşamba

Herkesin Bir Yıldızı Olmalı

          yıldızı ile ilgili görsel sonucu
         Kendimi bildim bileli yıldızlara aşığım,ne zaman kendimi mutsuz,umutsuz,amaçsız,üzgün,kırgın,güçsüz hissetsem gökyüzü bana yeniden başlamam için göz kırpıyor.Hadi daha hiçbir şey bitmedi tekrar dene diyor.


Kendimizi kötü hissettiğimizde çevremizden uzaklaşır ya da kendimizi o ortamdan soyutlarız, kendimizi dinlemeye başlarız yeniden umudu bulabilmek için ki bulamayız. insan iç sesiyle baş başa kaldı mı içinde bulunduğu durumdan sıyrılmak daha da zorlaşıyor.
Gökyüzü...
Beni en çok sonsuz olması,gizemlerle dolu olması etkilemiştir.Hem korkutucu,hem de büyüleyicidir.
Ne derdin tasan varsa alır sonsuzluğa bırakır onu, seni bir daha bulmasına izin vermez.

Gizemlerle dolu gökyüzünde benim de yıldızım var. Her akşam ona bir şeyler anlatırım. Bazen o kadar parlak ve göz alıcı oluyor ki benim yıldızım bu mu? diye şaşırıp kalıyorum.Bazen de nerede niye arayıp dururum gökyüzünde o kadar sönük oluyor. Tıpkı insanlar gibi...
Hiç gökyüzüne bakıp hayal kurdunuz mu ?
Benim odamın tavanı yıldızlar kaplı olduğundan ben her gece yıldızlara bakarak hayalimi kurar öyle uykuya dalarım.
Hayali olmayan insanları çöpsüz üzüm gibi görüyorum.

Hayalleri olmalı insanın her nerede olursa olsun.


Hayallerinizle Kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder