18 Kasım 2017 Cumartesi

Hayallerimiz Olduğu Kadar Varız Bu Dünyada

Merhaba...


Hayallere çok önem veririm ve kendi hayallerimi kolay kolay kimseyle paylaşmam,çünkü hayallerim konusunda eleştirilere tahammülüm yok gerçekleşsin ya da gerçekleşmesin,ulaşması zor olsun ya da olmasın, ona göre saçma gelebilir ama benim için dokunmazlar.
Ben yaşam enerjimi hayallerimden alıyorum belki o yüzden bu kadar katı bakıyorumdur.Hayalleri olmayan biri kurumuş ağaç misalidir.

İnsan dünyada, hayal ettiği müddetçe yaşar. 
                                                Yahya Kemal Beyatlı 

Tam benim için söylenmiş. :)

Aslında İdealim dediğimiz şeylerde hayallerimizden doğmuyor mu ? İdeallerimizi gerçekleştirdiğimiz zamanda mutlu oluyoruz,hayallerimizi gerçekleştirdiğimizde de mutlu oluyoruz değil mi ?

İnsanoğlunun yapacakları hayal ettikleri ile sınırlıdır. 
                                                 Arthur C. Clarke

Dünyanın gördüğü her büyük başarı, önce bir hayaldi, en büyük çınar bir tohumda, en büyük kuş bir yumurtada gizliydi. 
                                                 James Ailen

Hayal gücü, henüz var olmayan şeyleri görme yeteneğidir, yapıcı, olumlu bir hayal gücüne sahip olan biri, her şeyi olmasını istediği gibi görür. Olumsuz hayal gücüne sahip biri ise şeyleri olmasından korktuğu gibi görür. 
                                                  Ben Sweetland


Hayallerin büyüğü, küçüğü yoktur. Bu hayat sadece bizim ve hayallerimizin peşinden koşmalıyız.



24 Kasım'da Antalya Konyaltı Kitap fuarı açılıyor haftaya orada olacağım İnstagram'da canlı yayın yapacağım ilgilenenler blogun sağ üst kısmından bana ulaşabilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder