28 Aralık 2017 Perşembe

Mutlu Yıllar ! / Happy Years !

Yepyeni bir yıl...
   


Yeni yıl herkes için yeni hayaller,yeni umutlar,yeni kararlar,yeni bir ben anlamı mutlaka taşıyordur.

Ben son 2 yıldır 'yeni yıl hedeflerim' listesi hazırlıyorum. Bu yıl,bu etkinliği sizlerle yapmayı düşündüm.
Sizden yapmanızı istediğim şey ;ulaşmak istediğiniz hedeflerinizi bir kağıda dökmeniz.Böylece düşünceleriniz berraklaşır,ulaşmak istediğiniz hedefle ilgili net bir resim canlanacaktır. Dilerseniz önce ben başlayayım.

Yeni Yıl Hedeflerim
  • AutoCad kursuna gideceğim 
  •  50 kitap okuyacağım  
  • En iyi yerde staj yapacağım
  • İngilizcemi (A2) bir üst seviyeye taşıyacağım (B1) 
  • Karadeniz tatili yapacağım. 

Buna benzer hedeflerinizi yazmanızı yorum olarak bana ya da blogunda ve her gün görebileceğiniz yere yapıştırmanızı istiyorum. Bakalım kaç tanesini gerçekleştirebileceğiz.




Acısıyla,tatlısıyla bir yılı daha geride bırakıyoruz.Belki hayal kırıklıkları yaşadın,belki planların istediğin gibi gitmedi ama unutma nefes aldığın sürece hala bir şansın daha var. :)


 getirmesi dileğiyle..
Mutlu Yıllar...😇😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder