15 Şubat 2019 Cuma

Abla-Kardeş Film Günümüz :)

Evet kaç gündür yoktum. Geleneksel hastane tahlil ayımda olduğum için pek buraya uğrayamadım.
Ben her sene bu zamanlarda tahlil telaşına girerim kontrol amaçlı olarak kan değerleridir, böbrekler... vs.
Derken anca zamanım oldu yazmaya. Ha sizde ihmal etmeyin tahlillerinizi, kontrollerinizi yaptırın aman ha Allah muhafaza dikkat edin kendinize. :)

 Uzun zamandır ablamla baş başa etkinlik yapmıyorduk, benim okulum onun işi derken anca birbirimize vakit ayırdık ve sinemaya gidelim dedik.

Organize İşler 2: Sazan Sarmalı filmine gittik. Hem yönetmenliği, hem senaryosunu ve oyunculuğunu üstlenen Yılmaz Erdoğan'ın filmi.
Oyuncuları zaten dile getirmeye gerek yok kendilerini bir kez daha kanıtlıyorlar.
Güncel hayatımızdaki dolandırıcılığı işlemişler konu tamamen içimizden ve komik :) Eğlenceli bir film olmuş. +7 yaş sınırı var. 
Hamam böceği yarıştırma ve güvercin takla atması bahisi gerçekten var mı ? Böcek yarıştırmaları gerçekten bir alem :) 
Boş bir vaktin olursa stres ve sıkıntıdan uzaklaşmak için gidilebilir. 
Gidersen şimdiden iyi seyirler sana :)

10 yorum:

  1. Hamam böceği yarıştırma :)) Çok güzel olacağını tahmin ettiğim bir film. Bakalım fırsat bulursak teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Bence de keyifli bir filmdi. Ben de böyle yorumladım. http://turgayaksoy.blogspot.com/2019/02/organize-isler-2-dolandrclga-ovgu.html

    YanıtlaSil
  3. Organize İşler 2: Sazan Sarmalı filmine fırsat bulup gitmeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir gün olmuş :) Film hakkında da fikir edinmiş oluk teşekkürler. Allah sağlıklı sıhhatli halini devam ettirsin inşaallah :) Benim de Mayısta başlıyor kontrollerim bakalım artıkın ;) Sevgiler canımcım :)

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun aman bol su iç annem hep böyle der :) oh keyif olmuş, film de aklımda izleriim ne çok ünlü oyuncu vaar :)

    YanıtlaSil
  7. böcek yarıştırma eskide kalan bir şey olarak biliyorum da güvercin takla attırma halen bir tutkudur babam da güvercin besler güvercin olayı halen devam ediyor kısacası ^_^ bu arada siteme bi ara uğradiğınızda bilgisayardan girerken üst sağ tarafta mobilden girişler için yazıların altına gelen bir "anket" var lütfen onu cevaplar mısınız benim için çok önemli

    YanıtlaSil
  8. biz de anne kız günü yapıp gittik bu filme çok güldük çok...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Abla ile sinemada bir başka güzel olur.....
    Bende gitmek isterdim kardeşlerimle....

    YanıtlaSil