1 Mart 2019 Cuma

Blog Yazarlarını Tanıma MİM 'İ

Yine bir MİM sorularıyla karşındayım. Çok uzatmayıp sorulara geçmek istiyorum. 


Nerelisiniz?
Tulum peyniri diyari Erzincanlıyım.


Burcunuz?
Oğlak. Tüm özelliklerini de taşırım :) En kötü özelliğimde inatçılığım :(


Bloglarda en çok ilginizi çeken şeyler?
Yazım dili, Samimi ve akıcılık birazda esprili olması :)  


En sevdiğiniz mevsim?
İlkbahar ve sonbahar, yeniden yeşerip tekrar solmak aynı hayatımız gibi :)




Yabancı diliniz?
İngilizce, Orta derecede :)


En son okuduğunuz kitap?

 Hayat Cesurlara Torpil Geçer- Bircan Yıldırım


Hayatınızda pişman olduğunuz şey?

Üniversiteyi dışarıda okumamak yani yaşadığım şehirde okumak, hayatı öğrenmenin en temel adımı bu bence kendi başının çaresine bakmak.

Çantanızdan eksik etmeyeceğiniz eşyalardan bazıları?

 Kolonya, Islak Mendil, Kalem, Kitap, 

En sevdiğiniz içecek?
Kızılcık suyu, Anneannem yapıyordu en doğalından ohh mis :)

Çay mı kahve mi?
İkisi de :) ama çay daha ağır basıyor şu an :D

Blogunuz'dan para kazandınız mı?
Birikiyor desem daha doğru elime hiç almadım.

Mart ayının ilk mim sorularını cevapladım. Daha önceki mimler gibi  buna eğlenceliydi.  Umarım tatmin edici cevaplar olmuştur :)  listemdeki  hemen hemen herkesler  yaptı. Ben birazcık geç kaldım. Neyse sağlık olsun.
Sevgiyle kal 😊😊

20 yorum:

  1. Güzel bir mim olmuş
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Bir erzincanlı gördüm burada :) Pişman olduğunuz durun için bence de haklısınız insan tek başına ayaklarının üstünde durabilmeli tabiri caizse... Güzel bir mim yazısı olmuş emeğinize sağlık :)... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  3. Üniversiteyi dışarı da okumak rezillik oluyor ya en güzeli kendi şehrin. Kızılcık suyu nedir ya :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızılcık meyvesini kaynatarak elde ederler nar suyu tadına benziyor :))

      Sil
  4. Tulum diyarına selamlar :) samimi bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamınızı aldım :) teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Üniversite kesinlikle aileden uzakta okunmalı, ayakta durmayı öğrenmek adına

    YanıtlaSil
  6. Evet üniversiteyi yaşadığımız şehirden başka bir şehirde okumak çok büyük bir kazanımdır. Çok teşekkürler bu güzel paylaşım için Rabia Hanım.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Takibiniz için teşekkür ederim. Ben de bloğunuzu takibe aldım. Bu mimi biz de yapmıştık. Blog yazarlarını tanımak için eğlenceli oluyor bu etkinlikler. Siz de çok keyifli cevaplar vermişsiniz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir mim ilgimi çeken kızılcık suyu oldu tam bir şifa kaynağı güzel bir seçim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık yapamıyor anneannem yaş nedeniyle, biz yapıyoruz onunkinin tadını tutmuyor

      Sil
  9. Rabia hanım güzel bir mim olmuş elinize sağlık tema değiştirmeyi düşünün bence saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ☺️ tema için ilgileneceğim :)

      Sil
  10. Bu arada Meydan okuma yazı dizimi okumak üzere sizi blogumda ağırlamaktan şeref duyacağım. Rabia Hanım

    YanıtlaSil
  11. Ben üniversiteyi dışarda okudum ama çok pişman oldum bence en iyisini yapmışsınız hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi dersin? Bitti sayılır zaten :) teşekkürler ☺️

      Sil
  12. keyfli mim..güzel cevaplar...sevgiler...

    YanıtlaSil