19 Ekim 2017 Perşembe

Aşkın Yaşının Olmadığı Gibi Öğrenmenin de Yaşı yoktur

Merhaba Sevgili Okur🙋,

Evet öğrenmenin de yaşı yoktur.
İtiraf etmeliyim ki emekli olan kişilerin hep evde oturup,gezmelerinden,eğlence amaçlı ahşap boyama kurslarına gitmeleri ve spor yapmaları gibi kalıplaşmış bir düşüncem vardı. Çünkü çalıştıkları zamanlarda şikayet ediyorlardı. " Kendime zaman ayıramıyorum, akşam eve geliyorum yorulmuşum koltuğa devrilip kalıyorum" diye. Ee bende doğal olarak emeklisin artık gez,dolaş kanısına varmıştım ki çok yanlış düşündüğümü fark ettim.

Haftanın ilk günü bilgisayar işletmenliği kursum başladı ve sınıfa girdiğimde benim yaşıtım bir kişi vardı.Diğerleri +50 yaş üstü teyzelerim ve dedelerimdi. Hepsi bilgisayar öğrenmeye gelmiş.Ben bu duruma biraz şaşırdım ve açıkçası biraz utandım.
Hocamız geldi. Tanışma faslında teker teker kendimizi tanıttığımızda hepsi kararlılıkla;' ben bu bilgisayarı öğrenmek istiyorum' dediler.

O an gözlerindeki azmi görünce hayran kaldım.O azim şimdiki gençlerde yok.
Ülkemizdeki gençler bende dahil olmak üzere eksik yanlarımızı bilmiyoruz ya da bildiğimiz halde üstüne gitmeyip savsaklıyoruz.Başka amaçlar peşinde koşup aslında yaşamayı unutuyoruz.
Bana soracaksınız sen niye bilgisayar kursuna gidiyorsun zaten üniversitede dersini almadın mı ? diye.Evet aldım,ama Kpss atamalarında nitelik olarak  meb onaylı bilgisayar işletmenliği sertifikası isteniyor.Belge için gitmem gerekli.








5 yorum:

  1. Bende 15sene önce bilgisayar kursuna gittiğimde aynı senin gibi şasırmıştım.
    Emekliler eskiden miş evde olalım takı kursuna gidelim diye düşünüyorlardı sanırım.
    Artık çağa ayak uydurup,her alanda kendilerini geliştiriyorlar.
    Kursunda hayırlı olsun canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Artık okumanında öğrenmeninde yaşı yok gerçekten. Biz gençler teknolojiye ayak uydurabiliyoruz kolaylıkla. Büyüklerimizin de öğrenme azmi ben çok mutlu ediyor acıkcsı :) bundan ders çıkartmalıyız kendimize:)

    YanıtlaSil
  3. Ben onları görünce vazgeçtiğim hayallerime, hedeflerime sıkı sıkı sarılmam gerektiğini anladım, 4 ay birlikte olucaz büyüklerimle bir çok şey öğreneceğim onlardan :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel yazmışsınız gerçekten. Sanırım bizden çok daha istekliler :)) Ve böyle kişiler ile birlikte olabilmek bize her zaman biraz da tecrübe kazandırmış oluyor.Ayrıca Kelebeğin Keşif Etkinliğinden geldim. Sayfanızı severek takibe aldım. Bende sayfama beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil