6 Haziran 2020 Cumartesi

Biraz Komik Biraz Dramlı K-drama | İzlediklerim

Merhabalar :)
K-drama sevdalısı olarak aşağıya 4 tane 1' er sezonluk dizi bırakıyorum. Farklı bir yapım izlemek istersen bence bunlardan başlayabilirsin :)
  • Guardian: The Lonely and Great God ( Goblin)  
2016 yılında çekilmiş 1 sezonluk dram ve fantastik kategorisinde favori dizilerim arasına giren bir yapım. 2017 yılında 4 tane ödül bile almış.  
900 yıl önce dönemin kralının emri üzerine kalbinden kılıç geçirilerek lanetlenerek ölümsüzlüğe mahkum edilen bir savaşçının hikayesini izleyeceksiniz. 
Ölümsüz olmasıyla birlikte yaşadığı sürede sevdiklerinin ölümlerini görmek bir hayli kahramanı üzmüştür ve artık kendi de ölmek ve huzura kavuşmak ister ama önce göğüsün deki kılıçtan kurtulması gerekir ve bunu yalnız yapamaz bir Goblin gelinine ihtiyacı vardır. Yıllarca aradığı gelini bulur ve macera burada başlar. :) Dizide bir de ölüm meleği vardır yani Azrail tek yaptığı can almak, ama aslında kim olduğunu dizinin başlarında çok açık anlayabiliyorsunuz.
Dizide reenkarnasyonu fazlasıyla görülüyor ve acaba mı dedirten bir yanı var. Hatta reenkarnasyona bende olumlu bakıyorum.
Tavsiye ederim ⭐⭐⭐

  • The Beauty Inside

2018 yılında çekilmiş Romantik, Fantastik Ve komedi türünde bir yapım bu da. Burada Kahramanımız  ünlü bir oyuncu/manken. Bu ünlü kadın her ayın bir haftasında olağanüstü bir biçimde fiziksel olarak farklı yüze dönüşen ve bu kadına aşık olan havayolu şirketi sahibi olan bir adamın hikayesi ile karşı karşıyayız. Şunu da söyleyeyim adam geçirdiği kaza sonucu yüzleri tanıyamıyor. Komik bir dizi gülmek isteyenler izleye bilir.
Ben hala neden yüz değiştiğini anlamadım, izleyen varsa bana da söylesin :))
Buna ⭐⭐ size kalmış. :)
  • Chocolate

2019 yılında çekilen Dram türü yapım. Dizi anne oğulun hikayesiyle başlıyor. restoranları olan anne oğulun kapısına aç olan küçük bir kız gelir ve oğlan ona yemek verir. İlk aşk burada başlar. Baba tarafından istemeyen anne, oğlanı babaannesi ( zengin ) annesinden ayırır ve kendi istediği gibi yetiştirir. Okutur ve oğlan çok başarılı bir cerrah olur. O küçük kız ise aşçı olur. Bir şekilde yolları kesişir ve hikaye başlar.
⭐⭐⭐

  • The World Of  Married 
2020 yılında çekilen Dram, Romantik türünde bir yapım.
Aile ilişkilerini konu alan dizi içeriği şu şekilde;  kadın oyuncu, başarılı bir aile hekimi doktoru, eşi tarafından ihanete uğruyor. Aldatılan bir kadının ve aldatan eşin hayatlarını konu alıyor. Ve bir çocuk var tabi. Bu tarz hayatları merak edenler izleyebilir. Oyunculuklar müthiş konuyu izleyiciye çok net aktarıyorlar.
Ben bu diziyi araştırmadan boş vakitte hadi izleyeyim bari dedim izledim. Konu ilgimi çekmese de ilginç bir şekilde sürükleyici.
Oyunculuklara ⭐⭐⭐ 

Romantik dizileri bırakıp birazda bilimkurgu dizisine geçmek istiyorum. Önereceğin varsa yorumda bekliyorum.

5 yorum:

  1. Goblin ve Beauty İnside benim de favorilerimden 😍 diğerlerini henüz izlemedim, aklımda olsun. 😊

    YanıtlaSil
  2. goblini sevmeyen yok kiii. yaa the king eternal monarch a başlasanaa :) gobiln ve cheese in the trap taki kız oynuyiiii :) beauty inside izleme listemde izlşcem halaa :) chocolate duymadım bi bakıyıım :) world of married da heycandan çatladım valla yaa :) izlenme rekorları kırdı zaten şimdiden efsane olduu, bu dizinin orcinali de iyi, doctor foster yaniii :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu ara pek izleyemiyorum ama aklımızda bulunsun hemşehrim yeni yazılarını da bekliyorum. Erzincandaydın sanırım tatil mi yapıyorsun yazılar seyreldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazlık burada Ekime kadar Erzincandayım, doğru yazmayı yine ertelemeye başladım.

      Sil
  4. Yanarım, yanarım hala Goblin'i izleyemediğime yanarım :)
    Hatırlattığın için teşekkürler

    YanıtlaSil