10 Ocak 2022 Pazartesi

Hayata karşı tecrübesizim Ve Korkuyorum…

 Tecrübesiz Ve korkak bir süredir annemin rahatsızlığı ile ilgileniyoruz bu süreç zorlu ve belirsiz ne olacağını hiç bilmiyor ne olduğu hakkında ise hiçbir fikrim yok ve bu yüzden de korkuyorum bilmediğim şeylerden korkuyorum ama yaşadığım şeyler karşısında çok tecrübesizim ve bu beni hem korkutuyor hem de ne biliyim işte daha önce hiç korku yoktu içimde ama şu an yaşadıklarımla hem tecrübesizlik hem yaşadığım korkular beni bir hayli zorluyor bunu nasıl atlatacağız inanın hiç bilmiyorum kime ne anlatmam gerektiğini hiç bilmiyorum bu yüzden belki buraya yazarsam birazcık içim rahatlar diye düşündüm hastalık çok zor hangisi olursa olsun sevdiklerinizse daha  zorlaşıyor ve bu yüzden yani bu sürecin geçici bir süreç olacağını bildiğim halde bu içimde yaşadığım his beni gerçekten güçlendiriyor mu bilemiyorum daha çok savunmasız yapıyor muş gibime geliyor ama bununda geçeceğini biliyorum evet zor ama geçecek….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder