2 Mayıs 2022 Pazartesi

Hani Bazen.... İle Başlayan Derin Anlam Yüklü Cümlelerim





Bu başlığa nasıl bir giriş yapacağım hiç bilmiyorum. İçimde o kadar çok duygu var ki elimden geldiğince tercüme etmeye çalışacağım.
Hani bazen düz bir yolda yürürken yolu ikiye bölen koca bir çınar ağacı çıkarda o iki yoldan hangisiyle devam edeceğini seçersin, seçersinde bilirsin hangisini seçersen seç yine ucunda koca bir hayal kırıklığını sırtına yükleyeceğini. Ama sonunun öyle olacağını bilirsin taa en başta yine de o yola çıkar insan. 

Hani bazen mutlu olduğun bir anın gelir de yüzünde hüzünle beraber özlemi barındıran koca bir gülümseme belirir, geçip giden zamana gözlerin dolar da bir daha geri getiremezsin yaşadın, gördün, attın hafızaya bitti gitti. 

Hani bazen hayat ya hiç bırakmayacağım dediğin şeyleri bıraktırıyor. Çünkü onu bırakman gerekiyordur. 

Çok var içimde yazacak bir çok acı, özlem, mutluluk ama hiç mecalim yok yorgunluklarım omuzlarımda bir yük ki ben bıraktıkça yenileri ekleniyor.
İnsanoğlu hiç tatmin olmuyor hep daha fazlasını isteyip ömrünü çürütüyor.

Var mı senin böyle başlayan cümlelerin benle paylaşır mısın ? 
 
🎵Bu yazının şarkısı Cem Adrian Nasıl Geçti Habersiz olsun.

Benim hüzünlü bayramım benim üzülmem neyse de sevdiklerimin üzülmesine dayanamıyorum.
 
Mutlu bayramlarınız olsun :)

 Daha neşeli, güzel içerikle karşında olmak dileğiyle...





1 yorum: