22 Ekim 2022 Cumartesi

Seni Seviyorum Demek Kadar Hoşça Kal Demekte Zor


Ne zor bir kelime seni seviyorum demek. Öylesine özel ve naif, anlamı ve duygusu eşsiz . Çünkü herkese söylenmez, kıymet bilen olur mu bilinmez. 

Günümüzde insanlar çok kolay herkese söyleyebiliyor, ve altını doldurabiliyorlar mı yaşayıp görüyoruz. Hiç inandırıcı gelmiyor mesela bana fazla takıldığı için dillere artık he he tamam deyip altından nereler neler geleceğini bekler oluyorum. Beyin hemen beklentiye giriyor. Beni seviyorsan bunu yapalım vs. gibi cümleler ortaya çıkıyor ve hiç haz etmediğim şeyler bu hareketler. Bu noktada büyük konuşacağım için devam etmeyeyim. :D  Ayy hiç hayal edemiyorum bu cümleyi bana biri kursa kitabı kafasına yer, hele birde yapmak istemediğim şeylerse eyvah eyvah.

Aslında düşününce veda etmek daha inandırıcı geliyor. Hiç bir beklentiye girmiyorsunuz beyin otomatikmen bittiğini algılayıp beklemeyi kesiyor. Şu an farkına varıyorum ben hep veda etmişim. Bir insana, hayvana, bitkiye hatta bir şehre... En çok üzüldüğümse şehirlere veda etmek oluyor. Çünkü bir şehre veda ettiğinizde diğer her şeye hoşça kal demiş olmuyor musunuz ? 

Bir paçanı bırakıp gitmek ve ona hoş kal tekrar geldiğimde seni hoş bulmak istiyorum demek bana çok ama çok zor geliyor.

Peki ya sence?  Sana ne hissettiriyor bu başlık ?


3 yorum:

  1. Başlıkta söylediğine düşünce olarak katılıyorum ama günümüzde bu kelime/cümlelere eskisi gibi anlamlar yüklenmiyor gibi sanki. Hızlı ve biraz kaba bir tabir olacak ama içi boş ilişkilerde söylenen seni seviyorum ya da hoşça kal'ın cümle olmaktan ileri gidemiyor gibi geliyor. O hisler geçmiyor insana..

    YanıtlaSil
  2. e doğru haklısın tebi :)

    YanıtlaSil
  3. Günümüzde insan ilişkileri fazlasıyla çıkar ilişkisi haline geldi. Haliyle iyi duygular ve düşünceler duymak da bazen soru işaretlerine sebep olabiliyor.
    Veda etmek… Hem zorlayıcı hem kolay olabilir bence. Yine de her şeye rağmen hayat devam ettiği sürece alışarak yaşamayı sürdürüyoruz gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil