13 Mayıs 2024 Pazartesi

İncelikten Bir Yazı

 Merhaba 

Ben şuan bu yazıyı yazıyorum çünkü demekki konuşmaya ihtiyacım var anlatamadığım belki benim bile anlayamadığım şeyler var içimde her yazmaya başladığımda bir tık gözyaşı niye akıyor bunu bile anlamıyorum. Çok doluyum herhalde 😂

Mental olarak çok yorgunum beynim hiç susmuyor hep birşeylere yetişmeye çalışıyor hatta rüyalarımda bile rüyanın akışına asla gitmez illa kendi yönverecek 😅

Sürekli düzenim değişiyor kışın Antalya da olup alışıp düzenini kurup yazın Erzincana gelip düzen kuramaya çalış buna alışmakta zorlanıyorum işte ve bunun stresi hepte mideme vurur hala düzelmedi 😮‍💨

Ah birde çok sevdiğim biri var en yakınım ama en uzağım birazda özlediğim ben ona kırgın o bana kırgın belki yıllarca sürer bu sessizlik çünkü konuşmak istemiyorum niye derseniz konuştukça kalbim daha çok kırılıyor gibi hissediyorum belki birbirimizi yanlış anladık ki kesin yanlış anladık düzeltemiycem inat ettim çünkü sevmek hatta sevilmek inanılmaz güzel birşey sahip çıkın sevginize siz benim gibi yanlış anlamayın 🥲

Burçlara inanmam ama doğru çıkıyor be. Burcum oğlak yükselenim oğlak al sana bilinmez denklem 😂 

Kaç gündür mide ağrısından rahatsızdım bugün çok daha iyiyim hatta buraya yıllar sonra yazmaya geldim ve iyi geldi daha çok şey var içimde ama onu yazmaya bile üşeniyorum.

Üşengeç, inatçı biraz huysuzum sanırım yaşlanıyorum 😅 

Tekrar görüşmek üzere 👋🏼 

2 yorum:

  1. Dert etmeye değmez hayat, daha önünde çoook uzun, güzel şeyler yaşayacağın bir hayat var😍

    YanıtlaSil