1 Temmuz 2024 Pazartesi

Yeni Bir Ayın İlk Günü Temmuz

 Yepyeni bir ay ve ayın ilk yazısı şuan hem çalışıyorum hem yazıyorum 🤭

Önce seni sorayım nasılsın ? Ne var ne yok ? 👋🏼 

Beni sorarsan iyi olmaya çalışıyorum. İş güç koşturmaca, biliyorsundur yazın memleketeyim tam mevyelerin çıktığı zaman bugün kiraz ve kayısı topladık epey verimliydi ve çoook yorucuydu şimdide geldim mesaimin başına oturdum. 

Bugün birde sevdiğim bir kaç insanla vedalaştım uzun süredir yapmam gerekiyordu çünkü kalbimdeki ritmi değiştiriyordu. Bayadırda görüşmüyoruz beklemeye gerek yok umudumu kaybettim dönmek isteyen dönerdi konuşmak isteyen bir yolunu bulurdu😏

Yeni bir diziye başladım kore dizisi bakalım seversem anlatırım sizede ha bu arada Erzincanda havalar çok güzel ve Afyonda en yakın çocukluk arkadaşımın düğünü var izin alabilirsem gidicem 🥹 gelinlşk nasıl yakıştı bir görseniz 😍

Çok güzel bir ay geçirin olur mu sevdiklerinizle ♥️👋🏼

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder