12 Mayıs 2017 Cuma

Yalancıyı yakalamak için 7 teknik

Merhaba,

Bugün değişik bir konuya değinmek istiyorum.Geçen haftalar da Etkili İletişim Stratejileri Ve Beden Dili  İstanbul İşletme Enstitüsün'den online olarak alanında uzman kişiler tarafında, üstelik ücretsiz sertifikalı eğitim veriliyor.Bende bu eğitimi aldım ve yalan tekniklerini sizlerle paylaşmak istedim.Hayatta her zaman karşımıza çıkan yalana başvuran insanların (Sevgili,Aile,Arkadaş...) yalanlarını yakalamak için kısa 7 ipucu vermek istiyorum.




  • Doğrudan cevaplardan kaçınırlar , yuvarlak ve genel cevap verirler


  • Çok fazla konuşarak sizi ikna etmeye çalışırlar.
  • Sizin kelimelerinizi tekrarlayarak cevap verirler
  • Kişinin gülümsemesini inceleyin. Zorla yapılan gülümsemeler sadece ağızla yapılır.
  • Terliyor mu? Yalan söyleyenler yalanlarından fazla ter atarlar.
  • El, kol ve bacaklara dikkat! Yalan esnasındaki gerilim sebebiyle hareketsiz, katı veya suni hareket içinde olabilirler. Eller kavuşuk , ellerle kafa taranıyor, kulak ve burunla oynanıyor gibi yapılmaktadır.
  • Göz bebeklerinin hareketlerine bakın. Yalan söyleyenler doğrudan göz kontağına geçmek istemezler. Çok göz kırpmaya başlayabilirler.


  • Artık karşınızda kimin yalan söylediğini anlayabilirsiniz. 
    yukarıda bahsettiğim eğitim dışında pek çok eğitimler veriliyor. İsterseniz sizlerde yaralanabilirsiniz. 


    NOT : Bir kadına yalan söylüyorsanız dikkat edin. Yalan yakalamada kadınlar, erkeklerden daha iyidir.
    Sevgiyle Kalın 😊

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder