4 Ocak 2019 Cuma

Bugün Neyi Merak Ettim ?



Bugün neyi merak ettim serimin ilk yazısını yazmaktayım. Her gün bir şeyleri merak edip bilinçli ya da bilinçsiz öğreniyoruz. Buraya çok girmeden. Bu fikir nereden geldi ? Diye sorup hemen açıklayayım sıcacık limonlu çaylarımızı elimize aldık kardeşim ile pencerenin yanındaki koltuğa sokulup bir başına ben, diğer başına kardeşim koltuğa yerleştik. Birbirimize günün nasıl geçtiği özetini anlatırken bir an pencereden dışarı bakmak geldi içimden. Belki sana sıradan gelebilir ama bende merak uyandırdı. Ağaçların yaprakları dans ediyordu, ve bunun nedeni de rüzgar olmasıydı.
Rüzgar olmayı merak ettim. Sorgusuz sualsız esmek nasıldır ? Geçtiğin yerlerden bir selam almak nasıldır? Özgürce istediğin yere gitmek nasıldır? Merak ettim işte. Hayal edince güzel bir gis ama yerde olup rüzgardan şikayet edenleri düşününce duraksadım. Soğuk, buz gibi bir havada rüzgar olmak hoş olmazdı. Yeryüzündeki insanların benim yüzümden üşüyüp hasta olmalarını istemem. O zaman bende ılık rüzgar olurdum. :) Zarar vermeyeninden.

Demem o ki her şeyi merak etmeli insanoğlu, ben insanım deyip böbürlenmemelidir. Bak bir rüzgar olayım dedim yeryüzündeki üşüyen insanlar geldi aklıma.
Öeraktan kastım başkasının hayatı değil ha bu bizi ilgilendirmez. Bizi kendimiz ilgilendirir. Kendi duygu ve düşüncelerimizden sorumluyuz.
Sen mesajı aldın zaten çok uzatmadan gidiyorum.
İyi geceler sana :)

Bugün merak ettiklerini yorum olarak bırakabilirsin. Bizi biligilendirmiş olursun hem.
Sevgiyle kal :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder