14 Nisan 2019 Pazar

İnsanlar Değişir Mi ? Peki Neden ? | İnstagram Cevapları

Pazar klasiği yapıp İnstagram hesabımdan sorduğum soru- cevapları paylaşacağım. Hadi gel neler söylemişler bakalım.

İnsanlar Zamanla Değişir Mi ? Peki Neden ? Diye sordum. İşte cevaplar.
  • Evet değişir. Çünkü hayatına yeni insanlar girdiği için olabilir.
  • Evet değişir. Hayatın ona kattıklarıyla, yaşanmışlıklarla olumlu ya da olumsuz yönde değişir.
  • Hayat değiştirir insanı zaman değil :). 
  • İnsanlar aslında zamanın zamanı bile değiştirir olmadı mı? - Haklı.
  • Tabi ki değiştirir. Çünkü tamamen değişim insanlara aittir. Değişim sadece fiziksel olarak yaşanan bir şey değildir, insanların düşünceleri değişir fikirleri değişir ve bunlara doğru zamanda doğru yerde bulununca meydana gelir. Bu doğru yer doğru zaman evinizin koltuğunda olabilir , dünyanın merkezinden bir yerde olabilir ama şunu unutmamalıyız dünyanın merkezi biziz.
Bence insanoğlunu değiştiren zaman değil, içindeki değişme arzusu ve yaşanmışlıklardır. Ve en önemlisi cesaret, cesaretli olduğu zaman değişime evet demiş olur.

Gelen en güzel ve ciddi cevapları seninle paylaşıyorum. Senin de yorumunu merakla bekliyorum.
Mutlu Pazar Akşamı Olsun...

7 yorum:

  1. Zaman ve hayat değiştirir insanları....

    YanıtlaSil
  2. İnsanları kendi içinde bulunduğu durumu sorgulamasını sağlayan güzel bir soru olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Aslında her insan bir değişime sebebiyet veriyor insanın kendi hayatında. Güzel bir yazı olmuş. ^^

    YanıtlaSil
  4. İnsan değişir. Ben hep böyle, şimdiki gibi değildim. Hayatımın her devresinde farklıydım. Can çıkmayınca huy çıkmazmış ama istersek görüş açımızı genişleterek, doğru kitapları okuyarak olumlu değişimleri yaşarız.

    YanıtlaSil
  5. Hem de çok değişir bence..:)

    YanıtlaSil