19 Mart 2019 Salı

Son Sınıf Öğrencisinin Tez Heyecanı

Merhaba,

Ayy çok heyecanlıyım. 
4 yıllık Ekonometri serüvenimin son aylarındayım. 
Her ne kadar isteyerek, severek ve bilinçli bir şekilde bu meslek adımını atmamış olsam da bilimsel bir araştırma ile makale yazıp bilimsel bir gerçeği ortaya koymak beni heyecanlandırıyor.

" Türkiye'deki Kadınların Bileysel Mutluluk Kaynağı Olan Değerlerin Panel Veri Analizi "

İşte bireysel olarak hazırlayacağım konu başlığım. TÜİK 'in veri havuzundan verilerimi aldım ve sırada analiz kısmı var. :) Bakalım Kadınlar Hangi değerlerden mutlu oluyormuş.

Bir diğer panel veri analizim ise dört kişilik grupla Karbon Emisyonu üzerine çalışıyoruz. Dünya'da bir çok araştırmacı bu konu üzerine makaleleri var bizde ekonomik olarak ülke bazında bilgi edinmeye devam ediyoruz. 

Sonuçları Haziran ayında ilk burada paylaşacağım. 
Söz.
Sevgiler...😊😊😊


18 yorum:

  1. Tez aşamasına kolaylıklar dilerim. Yüksek lisans tezimi tamamlarken aynı heyecan bende de oluşmuştu. Sıradaki heyecan, savunma heyecanı olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüksek lisans için bir adım olur umarım bu çalışmalarımız :) Teşekkür:)

      Sil
  2. başarılar dilerim sonuçları merakla bekliyorum ben...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Ayy okurken heyecanlandım ben de şuan bitirme tezi yazıyorum bu hem heyecanlı hem de bazen kabus gibi bir şeye dönüşüyor :D kolay gelsin sana da başarılar dilerim istediğin şekilde güzelce bitsiin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sorma hemde ne kabus rüyalarıma giriyor. Sanırım bitirene kadar tahat bir uykuya hasret kalıcam

      Sil
  4. Çok başarılar gönlünüzce olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Konu çok ilginçmiş gerçekten. Ben de merak ettim sonuçlarını. Eğer kaçırırsak haber ver yayınlayınca mutlaka :)) Başarılar dilerim şimdiden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim, gelir, sağlık gibi etkiler var sonucu bende merak ediyorum :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. ayyyyy hadii kolaylıklar başarılar yaa. ekonometri zevkli yaaa ben de almıştım o dersii :)

    YanıtlaSil
  8. Konunuz hayırlı olsun umarım tez zamanda en güzel şekilde bitirirsiniz :)

    YanıtlaSil
  9. Ama ben bu konuyu cok sevdim..
    Lakin şöyle birşey varki kadınları mutlu eden şeyler çok değişken biraz zor olacak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkileyen faktörlerden kadına aile, başarı , para, eğitim değişkenleri var bunları seçtim

      Sil
  10. biraz geç bir yorum oldu ama eğlenceli bir konuymuş, ben de lisans tezi yazıyorum inşallah çabucak biter ikimizinki de :)

    YanıtlaSil