2 Temmuz 2019 Salı

GrediTale | GÜNCE

Merhaba sevgili okur,
Memleketten bildiriyorum, keyfim hiç yerinde değil. Canım biraz sıkılıyor.
İnternet yok, arkadaş yok, insanlık yok...
Fazlasıyla kültür farkı aynı zamanda dedikodu var.
Yani özetle insanı tüketecek ne varsa hepsi mevcut.

Evet havası, suyu, doğası güzel ama huzur olmadıktan sonra açıkçası göz bunları görmüyor.
Ben güzelleştirmeye çalıştıkça biri mutlaka yıkıyor. Müthiş yetenekliler bu konuda.

Genelde gün bitsin diye zaman harcıyorum.
Sabah kahvaltısı ile başlayıp anneannemle birlikte içtiğimiz Türk Kahvesi, yemek hazırlama faslına geçip yemeğimizi yapıp, çay faslı ile günü bitiriyorum.
Bugün mutsuzum canım kuşum Badem dayımın dikkatsızlığı yüzünden kaçtı. O kadar canım yanıyorki telafüzu yok.

Zaten intagramda paylaşıyorum bazen neler yaptığımı.

Arkadaşlarımı çok özledim geçen hafta buluştular vicdansızlar bide beni arayıp nispet yaptılar :D
Ekim'e kadar buradayız. Allah bana önce akıl sağlığı ve sabır versin.

Sevgiyle Kal...😉😉😉

9 yorum:

  1. Merhaba, hangi konumda olduğunuzu anlamadım fakat sonraki paylaşımlarınız geçirdiğiniz yerde uyumunuz artacağı için daha mutluluk dolu olacaktır. Keyifli vakit geçirmeniz temennimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğiniz gibi olur 😊 yorum için teşekkür ederim

      Sil
  2. sanırım benim kızım gibi sen de tatildesin..benim cadı da babaannesinin yanında canım ben çalıştığım için durumlar aynı senin gibi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kader ortağım var bir tane desene :D zor zor yazık bize :))

      Sil
  3. Umarım düşüncelerinizi değiştirecek güzellikler yaşarsınız...

    YanıtlaSil
  4. Siz yalnızlıktan bunalmışsınız. Bir tanecik arkadaşınız olsa bakın orası nasıl da cennetten bir köşe olur. Yaşıtlarla olmak çok önemli. Ailemizi, büyüklerimizi severiz ama arkadaş ihtiyacı da bir gerçektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, bir problemde var ki bu şehirde sevmiyorum kendimi kısıtlanmış gibi hissediyorum. Sorum hayır olsun :)

      Sil
  5. bazı şehirler insanı kısıtlar. bende öyle bir yerde büyüdüm. yapılacak bir aktivite, yürüyüş imkanı bile yoktu. ama bu bana kendimle kaliteli vakit geçirebilmeyi öğretti. inşallah sizde tatilde bulunduğunuz yerde kendi kendizie güzel vakit geçirebileceğiniz uğraşlar bulursunuz.

    YanıtlaSil
  6. Ben köyüme gittiğimde playstationumu götürürdüm :)

    YanıtlaSil