21 Şubat 2019 Perşembe

BİLİNÇ ALTINMIZDAN GELEN GÜÇ

Merhaba sevgili okur,



Epey bir zamandır bilinç altı çalışmalarını araştırıyorum ve uyguluyorum. Tanımı ile başlayayım.

Ruh bilimine göre bilinçaltı ; insanda, bilinçdışı olmakla birlikte, kapsamında olanların istendiği zaman bilince çağrılabildiği zihin bölgesi; kişide, bilince inmeyen olayların geçtiği varsayılan iç.

Şöyle özetleyeyim; bir buz dağı düşünün ve görünen kısmı bilinçli zihin, alt kısmı ise bilinçaltıdır.

Yaşadığın olumsuz olayları aslında bilinçaltının çektiğini biliyor muydun ? Nasıl yani ??? dediğini duyar gibiyim.
Geçmişte yaşadığın ve bilinçaltına değersizlik, öf, korku, kaydı olarak kaydettiğin her ne varsa farkında olmadan aktifleştiriyor ve kendine çekiyorsun.
 Ne yapman mı gerekiyor. ? 
Kendinle yüzleşmen gerek ,bilinçaltından gelen imgelerin seni gerçek dünyadan koparıp, hayal dünyana yani kurgu dünyana çekip negatif enerjiyle buluşturmasına engel olman gerekir. Çünkü bilinçaltından gelen çoğu imgelerin gerçeklik payı yok. Geçmişten deneyimleyip depoladığın korku, endişe...v.b negatif duyguların bilinçaltının geçmişidir. 
Bilinçaltını temizlemek için birçok basit  yöntem var sana benim düzenli olarak uyguladığım bir yöntemi öğreteyim.

Banyo yaparken, başından aşağıya su dökerken şunları tekrarla " Geçmişimi tüm samimiyetimle affedip, kabul ediyorum, ve bu akan su ile birlikte bedenimden uzaklaştırıyorum."

Etkili bir yöntemdir. Bir denemelisin :)

Başta tabi ki öncelikle kendini sevmen ve aklını kullanman gerek ki işe yarasın . 

Sevgiyle Kal....😊😊😊






6 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın.. evet geçmişle yüzleşmek gerekli ama afetmek pek kolay değil....
    Lakin gerekli....

    YanıtlaSil
  2. Banyo yaparken, başından aşağıya su dökerken şunları tekrarla " Geçmişimi tüm samimiyetimle affedip, kabul ediyorum, ve bu akan su ile birlikte bedenimden uzaklaştırıyorum."

    Etkili bir yöntemdir. Bir denemelisin :)

    Başta tabi ki öncelikle kendini sevmen ve aklını kullanman gerek ki işe yarasın .
    bayıldım yapıcam mutlaka hemen not alıyorum harikasınız çok teşekkürler..sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Pozitif düşünmek ciddi anlamda önemli bazen olumsuz düşünceler ile biz çekiyoruz kötü şeyleri , bol pozitif düşünceli bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. ah evet evet yaa. kendimizi ve insanları affedip serbest bırakmalıyız de miii. bu konuda yine yazsanaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Çok harika bir yazı bundan sonra blogunuza abone oldum, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil