23 Şubat 2019 Cumartesi

İstiyorum Değil Niyet Ediyorum

Cumartesinin öğleden sonrasından selamlar :)

Bir Kişisel Gelişim konusuyla daha karşındayım :) Bu sefer herkesin yaptığı ama bir türlü %70 'imizin hayata geçiremediği, hep …… istiyorum. Cümlesindeki ertelenmişlikten bahsedeceğim.


Öncelikle bu olumlama oturduğun yerden aşağıda anlattıklarımı sana getirmeyecek, tabi ki bir çaba, emek sarf etmedikçe bir şeyi elde edemezsin, bunu da unutmamalısın. Bu sadece olumlama yani pozitif enerji olayıdır.
Neyse konuya geleyim.
İstiyorum deme, istiyorum hep ertelemek ve zamanını bilmemektir. Bilinmeyen bir gelecek ve erteleme enerjisi yaratır. " Oldu " enerjisi kullanın buda; "seçiyorum veya niyet ediyorum ya da gidiyorum . " olumlamalarıyla olur.

Gel şimdi bir kaç cümle örnek yapalım.
-Ben bu işte başarını olmayı seçiyorum/ niyet ediyorum.
- Bu yaz İstanbul'a gitmeyi niyet ediyorum.
-Şu arabayı almayı niyet ediyorum.
-Ben bu kitabı istiyorum değil de ; ben bu kitabı seçiyorum.

Gibi cümleler uzar gider.
İstedim ama olmadı diye bir çok cümle kurmuşsundur. Önce bu olumlamayı (pozitif enerjili cümleyi ) dene  ardından sıkı bir çalışma ile , çaba ve emek vererek seçtiğin ve niyet ettiğin her neyse onu elde ettiğinin farkına varacaksın. :) 

Güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle. 😊😊😊



12 yorum:

  1. Blog yazmayı seçiyorum :) güzelmiş teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Beyinde ve kalpte güçlü istek oluşunca istediğimiz gerçekleşiyor.

    YanıtlaSil
  3. olumsuz düşünmek de istek/düşüncelerin gerçekleşmesine neden olabilir..ne düşündüğümüze dikkat etmek gerekir..elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  4. kelimeler çok önemli de mi yaaa :) yapacağım yaptım filan gibi şeyler de demeliiii :)

    YanıtlaSil
  5. harikasınız unutmayacağım ve hayatıma geçireceğim bu tavsiyelerinizi..hayatıma geçirmeye niyet ediyorum ve hayatıma geçirmeyi seçiyorum...nasıl oldu galiba değil mii..kucak dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Mühteşem evettt oldu :)) umarım faydasını görürsün :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı bilgi ile dolu olan blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  8. aynen inşallah demek lazım

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  10. Bu yazıyı gördüğüm çok iyi oldu, Rabia Hanım, inanın uzun zamandır bu konular kafamda dönmekteydi. Bir çok insan bir şeyler yapmak istiyor ancak istediklerini yaşantısına geçirememe sebebi bu isteklerin sadece istek olarak kalması. Sizin de yazınızda belirttiğiniz gibi sadece istemek yeterli değildir. Nasıl ki namaz niyet edilmeden kılınmaz, istediklerimize de niyet etmeliyiz hatta sizin olumlama cümlesine bir ek daha yapmak gerekir: istiyorum/niyet ediyorum/yapıyorum. çok teşekkürler. Blogunzu gerçek anlamda yeni keşfettim, benim adıma büyük kayıp.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabildiyse ne mutlu bana :) her zaman beklerim :)

      Sil