9 Şubat 2019 Cumartesi

Kendi Kendime MİM :)

Yine bir MİM İle selamlıyorum uzatmadan bu eğlenceli soruları cevaplamaya geçiyorum :)



Hangisini tercih edersin ? Uçabilme yeteneğinin
olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi
mi ? Neden ? 


Sevinçten havalara uçtu derler ya heh onu gerçekleştirmeyi :D Çünkü istediğin an her yere gidebilirsin. :)

Hangisini tercih edersin ? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili
olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı ?  Neden ?



Bu çok zor bir soru aslında. İkisini de desem :) Çünkü seviyorum :)



Hangisini tercih edersin ? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa
büyük ayaklar mı ? Neden ?

Aboo ayaklarımı tercih ederdim. Çünkü ayakkabının içinde işte belirli kişiler dışında kimse göremez. Ama elleri herkes görüyor.


Hangisini tercih edersin ? Geriye kalan hayatının tamamında
çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi ? Neden ?

Çay çay çayy, Samimiyettir çay, bir demliğin etrafına sıralanmaktır, sevdadır :)


Hangisini tercih edersin ? Pilav üstü kurumu yoksa köfte patates mi ?
Neden ?

Köfte patates, en sevdiğimdir :))))



Hangisini tercih edersin ? Sınırsız döner mi?
yoksa sınırsız kokoreç mi ? Neden ?

Döner, Kokoreçin ne olduğunu öğrenince sevmedim.. :((

Hangisini tercih edersin ? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi ? ( Ölüm tarihini ve şeklini değiştiremiyorsun) Neden ?

Ne zaman öleceğimi bilsem iyi olur daha az üzülürüm. Şimdi ölüm şeklim hoşuma gitmeyecek şekildeyke o anımı da zehir etmeyeyim.
Hangisini tercih edersin ? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa
500 yıl geçmişte yaşamayı mı ? Neden ?


Gelecekte :D Çok heyecanlı olurdu gelişen teknolojiyle yaşamak :)


Hangisini tercih edersin ? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçak bileti mi  yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi ? Neden ? Yurtiçi bileti alayım oradan, hem sevdiklerimin yanına sık sık giderim :) 


Hangisini tercih edersin ? Daha çok dinlemeyi mi daha çok konuşmayı mı ?
Neden?


Bu durumdan biraz şikayetçiyim, Hep dinleyen tarafım bu sefer konuşan taraf olmalıyım bence.
 Dinlemekten sıkıldım, konuşmayı seçiyorum :)




 Umarım cevapları beğenirsin, Mimleyecek kimsem yok :/ 
Yapmak isteyenler kendini mimlenmiş saysın bu blog tarafından :))) Kolay gelsin.




21 yorum:

  1. Ne güzel bir mim olmuş canım zevkle okudum.

    YanıtlaSil
  2. ha haaa ne şeker yazıyon seeen hihihi çok eğlendiiim. ay mimlemek istersen benim blogdan gir istediğini mimle yaniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :)) sayande daha istekle yazıyoruz zatinn 😁

      Sil
  3. Konuyla ilgili değil sadece duyuru yapmak istedim...Değerli Blog arkadaşım, İnsana Davet sitesinin mobil uygulamasını bu hafta çıkarttık. Sizi de uygulamayı kullanmaya davet ediyorum, uygulmanın linkini sitemde bulabilirsiniz. Blogger da paylaşımlarınız daim olur inşaallah... Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim, sağlıcakla kalın...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  4. Mim ve cevaplar harika :)
    Bende sizi takibe aldım renkli bir bloggerle karşı karşıyayım galiba :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalarr :) Deep'in önerileriyle sayfanızı keşfettim, takipteyim... Bu mimi çok arkadaşımız yazdı ve oldukça eğlenceli yazılar çıktı. Sizin yazınızda çok samimi ve içten olmuş :) Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. son yazımdasın ciciş hihihi :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel cevaplar, ben de bloguma beklerim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni çok önceden takibe aldım zatin :) Hoş geldin :))

      Sil
  8. bak isitirdye de mim yazımda yorumlarda sana da yap dediii zateen işteğğğ :)

    YanıtlaSil
  9. Hep dinleyen olmak ne yüce şey ne şanslısınn ! :)) Bak bundan sonra benim sorulardan oluşan mimi cevapla sana pas etmiş olayım direk. ;) Cevaplayınca haber vermeyi de unutma ama ! :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. güzel mimdi,ben mim yapmayı ve yayınlamayı sevmiyom ama burada kendimce kısa cevaplar veriim..

    havada uçmayı ben de isterdim en çok da süpermen olmayı..🕊
    maalsef kitap cahiliyim..📖
    büyük eller ve ayaklar mı,yok almiyim..🤔
    çay ve kahve vazgeçilmezim ama aşırısı da iyi değil..☕
    erkeklerde çok kıllı olmayı istemez herhalde..🙄
    döner çok yerim, kokoreç bazen..🥙
    agyy ne ölüm saati ya,koktum valla..🤔
    geçmişte şimdiki modern insan dayanamaz herhalde ama yeterince akıllıysa ve şansı da varsa geçmişte bir krallık bile kurabilir,tabii ölüm onu geçmişte yakalamazsa..🤔
    tabii ki dünyayı dolaşmak isterim..✈
    agyy ne dişsiz ne de saçsız olim,pöle iyiyim efenim..🙂

    güzel mimdi,elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  11. merhaba canım deep ten öğrendim geldim takipteyim eğer arzu edersen ben de beklerim sayfama sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Deep'in yayınından geldim ve çok güzel blogunuzla tanıştım. özellikle son yazının mim olması tanısmak adına cok güzel oluyor :)) samimi ve içten cevaplarınızı keyifle okudum, dilerim hep blog yazmaya devam edersiniz. Hep görüşür, denk geliriz :)

    sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  13. Harika bir mim olmuş eliniz sağlık :) kim uçmak istemez ki... mimleyecek kimseniz yok mu :( büyük blog yazarları facebook gurubumuz bekliyoruz o zaman :D

    YanıtlaSil