7 Şubat 2019 Perşembe

Sonunda Bende MİM'lendim

Merhabaa,
Uzun zamandır tatlı blogger arkadaşlarımın mimlerini okuyup hasetten niye beni mimlemiyorlar diye çatlıyordum ki yardıma;
https://sadevederin.blogspot.com/  yani "deep tone " koştu geldi. :)

 Hemen sorulara geçiyorum :)

Bilgisayarımın masa üstü görüntüsü;



Kafeye gittiğimde;

Sade Türk kahvesi rica ederim, eğer moralim bozuksa da limonlu bir çay.

Google da aradığım son şey;

obs.akdeniz üniversite son sınıf olunca ders seçimi filan 😂

Mesajlaştığım ve en son konuştuğum kişi;

Biraz önce sedoşla konuştum hem lise hem de fakülte arkadaşım 👭

Tiyatroya en son;

Üniversite 1. sınıfta 3 yıl geçmiş aradan (utandım).

Sinema;

İşte buna dün gittim film ; Zaman Yolcuları (bilim kurgu) 

Konser;

En son 29 Ekimde gittim Yalın'ın konseriydi. :) 👏

Hangi diziyi herkes izlemeli ?

Tv izleyen biri değilim, internet dizilerinden  Sherlock Holmes u herkes izlemeli ✌

En son ne dinledim ?

Candan Erçetin-Sensizlik 

İnternetteki ilk adım;

Hep Rabia Saray dı zaten  

Favori emojim ; 
😁 

Kedi mi? Köpek mi?
İkisideeeee :) birini seçmek gerekirse Kedi olsun her zaman şaşkınlar 😍

Kuzey mi? Güney mi?

Zaten Güneyde yaşadığım kışın burası, yazın Kuzey diyorum 😎

Kafamda genel olarak ;

Nasıl zengin olabilirim var. Bir saniye boş kalmaz kafam hep gereksiz şeylerle meşgul işte.

Komedi mi Dram mı ?


Komedi tabi ki, zaten her adım başı dram gerek yok böyle şeylere 

Soruları cevaplamadan önce ;

Hangi dersin hocası kolay soruyor diye dedikodu yapıyorduk

Cevaplar bitince;


bu yazıyı yayınlayacağım

Bir Sırrım;

Hey bunu söylersem sır olmaz :) 






6 yorum:

  1. heeeey ilk mimin çok tatliş olmuşşşşşş :) ciciş cevaplar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😊 yaparken çok eğlendim :)

      Sil
  2. cevapları severek okudum
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Deep'ten geldim oldukça keyifli bir mim olmuş sevgiler :))


    www.yazimbari.com

    YanıtlaSil
  4. Keyifli bir mim olmuş 😊 kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  5. Burada beğenmek için yorum mu? Yapıyoruz....
    Çok içten buldum cevaplarınızı.....

    YanıtlaSil