17 Mart 2019 Pazar

GrediTale'nın Hikayesi | Blog İsmimin Hikayesi


Merhaba Sevgili Okur,

Bodoslama konuya dalmak istiyorum :)
Ne zaman benimde blogum var orda bir şeyler yazıyorum desem hep GrediTale'nin  ne olduğunu merak ediyorlar.
Ne anlama geldiğini, neden bu isim olduğunu ? Merak konusu ve üşenmeden severek açıklarım ki  bir şeyi fark ettim sana açıklamadığımı...
Her burcun gökyüzünde bir yıldızı olduğunu biliyor muydun ? Tahmin ettim gel anlatalım.

Gredi, bir yıldız adıdır. Gredi yıldızı; sohbet, sevgi, samimiyeti ifade eder.

Gredi : Alpha Capricorni. 03° 10´ Kova burcundadır. Venüs ve mars karakterinde olup, muhabbeti, sevgiyi, hürmeti anlatır.

Benim yükselen burcumda Kova bu arada. :) Yıldızların burç karşılığını Buraya tıklayarak bilgi edinebilirsin.

Yıldız Masalı  =  GrediTale

İnsanları hep gökyüzündeki çok isteyip ulaşamadığımız milyonlarca hatta daha fazla olan o muhteşem yıldızlara benzetiyorum. Şöyle bir baktığınızda bir an parlak bir an o parlaklıktan eser yok oluyor değil mi?
İşte güncel hayat akışında bir yanar bir söner özelliğimiz, değişen ruh halimiz, her konudaki başarılarımız neticesinde gelen mutluluk ve başarısızlıklarla gelen mutsuzluklarımızı vb...
Durumların hissiyatıyla bu isim doğdu blog ismim.
Ve bu isimle de siz değerli blogger arkaşlarımın ve kıymetli okuyucularımla buluşuyorum.

Sohbet, Sevgi, Samimiyet içinde kalman dileğimle...😊😊😊











16 yorum:

  1. Blog yazarları blog isimleri konusunda gerçekten sıra dışı. GrediTale de açıklamaya muhtaç bir isimdi teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Akılda kalan bir isim değil ama anlamı güzel bence :)
    Yorum için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. evet aklımızda tutması zor bir isim ama anlamı cidden güzel ve etkileyiciymiş :)

    YanıtlaSil
  4. Anlamı güzelmiş... Bu isimle nice güzel yayınlarınız olsun diyeyim.:)

    YanıtlaSil
  5. Greditale gerçekten güzel bir anlama sahipmiş. Öğrenmiş olduk sayenizde. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Gredi yıldızı; sohbet, sevgi, samimiyeti ifade eder. inanın ilk defa duydum hergün yeni bir bilgi teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. Ben de sürekli olarak blogunuzun ismini merak ediyordum Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Her burcun bir yıldızı olduğunu bilmiyordum teşekkürler , blog isminde çok tatlı bence 😊

    YanıtlaSil
  9. Anlami cok güzelmiş yaratici bir isim olmuş. Merakimiz gecti sonunda :))

    YanıtlaSil
  10. ben de merak etmiştim ve çok sevdiiiim ve çok yakışmış ki sanaaa :)

    YanıtlaSil
  11. Greditale cok güzel bir isim bence. Masalsi geliyor kulaga 😊

    YanıtlaSil